Användare

Orkar inte med mig själv

Jag mår dåligt igen men jag vet inte varför. Jag kastas mellan att vara nöjd med mig själv till att hata mig själv.till att prestera 100 procent och ibland kan jag inte gå ur sängen Ibland känner jag att jag har koll på allt ibland känner jag migr hjälplös. vet inte vad jag vill. Jag kan känna lycka men den försvinner så fort.... Så är jag tom igen.ensam. tankar som far...varför ville han intte ha mig? Varför är jag inte populär? Och jag kommer inte fram till något alls. Har svår ångest i sociala miljöer. Har svårt med vänner. Jag misstänker att jag har asperger och eller bipolär. Jag är misstänksam och rädd. Jag vill vara glad och fri men kan inte . Jag är söt och intelligent. Men vad ska man med det till när man är ensam i sitt inre . Alla bara lever ,men jag tittar på.
 Svara

Svar: Orkar inte med mig själv

Åh vad jag känner igen mig. Att känna sig hjälplös, värdelös och ingen lycka är fruktansvärt. Jag är skild sedan två år och har två barn i tonåren. Från min dotter får jag höra att jag är en värdelös mamma som bara tänker på sig själv. Har också väldigt svårt för ensamhet. Har träffat en ny man via Match men de här osäkerhetskänslorna och klumpen i magen som ofta dyker upp gör mig till en vandrande bomb av känslomässiga svängningar. Ska gå till en psykolog för första gången imorgon. Hoppas på att få lite hjälp med att sortera mina tankar. Försöker läsa lite böcker om depression för att förstå att det är inget konstigt med att få mörka tankar och att ibland vet man inte varför de kommer. Hoppas att du känner dig lite bättre. Kram
Svara