Artikel: Fettreducering med ultraljud

"Cavi Lipo är en fettreduceringsmetod med hjälp av ultraljud och kan enligt marknadsföringen ta bort 250 gram fett per behandlingstillfälle. Det är en smärtfri behandling utan kirurgiska ingrepp. Om det är en bluff eller inte finns det dock olika åsikter om." Läs hela artikeln
 Svara
anonym
Gäst

Cavi-lipo fungerar INTE.

Cavi-lipo fungerar INTE. Jag har arbetat med den och vet vad jag sett! Denna artikel är inte ärlig, utan som det mesta "postiva" om Cavilipo på nätet bluff av säljarna FA-import AB
Jag har pratat med så många andra som blivit lurade att tro att dem ska arbeta med en fantastisk maskin som inte gör ett dugg.
Kom ihåg att dem flesta dyra kliniker som erbjuder Cavilipo och har en efterförljande behandling såsom LPG eller likanande.
Jag har nu arbetat med LPG i 2år och kan bara säga WOW. Jag har jämfört att köra först Cavilipo och direkt efter LPG (som dem dyra klinikerna gör) och bara kört LPG vid annat tillfälle. RESULTATET är detsamma, dvs det finns ingen skillnad på resulatat som fås när man kör Cavilipo till LPG. Men kör man dock bara cavilipo så händer ingenting. Ja det betyder att du som funderar på att slösa dina pengar på cavilipo ska prova LPG eller coolshape som faktist fungerar.
Svara
Jan-Gunnar Ahlgren
Gäst

Fettreducering med Ultraljud

Fettreducering med Ultraljud Cavi-lipo är ingen bantningsmetod , som tar bort gram och kg, det är en kroppsformningsmetod som tar bort cm och funktionen är bevisad och publicerad i en mängd accepterade studier runt om i världen, De kommentarer som sägs visar endast att de inte på något sätt förstår hur det fungerar och samtidigt hänvisa till Stephan Rössner gör ju inte saken bättre då han redan har talat om att han inte förstår hur det fungerar. Rössner kan fortfarande inte visa studier om att fett skall vara farligt som han påstått under en mängd år och hans teorier har redan förkastats av ny vetenskap , så varför skall man hänvisa till honom. Den terapeut som valt att vara anonym har inte heller hon förstått hur det fungerar det är väl därför hon vill vara anonym. Hon hänvisar till LPG som i och för sig är en bra maskin men den tar inte bort en enda fettcell däremot mjölkar den tillfälligt ur fettcellerna så att de sedan lätt kan fyllas på igen. I reportaget anges även kan man vara säker på att det verkligen är Cavi-lipo som tar bort fettcellerna eller är det minskningen av kolhydrater och motionen som tar bort dem, även det uttalande visar att man inte förstått hur det fungerar utan i stället väljer att tala först och tänka sedan. Man kan sedan fundera på hur det kommer sig att det i dag finns ca 200st terapeuter som arbetar med Cavi-lipo i Norden och får fantastiska resultat. Cavi-lipo är dessutom unik på marknaden då den jobbar med 25kHz och interferens vilket ger den oslagbara egenskaper.
Jan-Gunnar Ahlgren Clinic Medical AB
Svara
Användare

Svar: Cavi-lipo fungerar INTE.

Konstigt att du inte tycker att det fungerar. Har själv arbetat med den i flera år och får strålande resultat. Har inte använt mig utav shapen tidigare men tyckats ändå få så fina resultat. Om du skall vara så negativ bör du komma till mig så jag kan bevisa att man får verkligen resultat.
Svara