Användare

Spermadonator/medförälder här!

Hej!
Jag är en singelkille som är väldigt snäll, trevlig omtänksam. Jag kan tänka mig att vara en aktiv spermadonator och/eller medförälder!
Jag sitter i rullstol/permobil efter en trafikolycka när jag var liten. Jag har en väldig barnlängtan och min högsta dröm är att bli pappa men eftersom jag sitter i den situationen jag gör så är det väldigt svårt att hitta en blivande mamma. Jag är frisk i övrigt och har bra gener.
Jag är ganska aktiv. Jag går mycket på fotboll och hockey, gillar musik, film och älskar att resa. Jag har en bra ekonomi och skulle kunna försörja ett helt dagis, bara det hade varit mina ungar.

Mvh
Nicklas Martini

nicke1982@hotmail.com
 Svara
Användare

Svar: Spermadonator/medförälder här!

Hejsan jag är en singelmamma på 32 som gärna skulle vilja ha ännu en liten bebis, jag är väldigt barnkär som du kanske förstår men jag är för närvarande inte intresserad av att ha någon partner.
Min yngsta son kom till genom spermadonation..

Jag skulle helst se att jag har hela vårdnaden men vill du så kan vi säkert ordna träffar och när barnet är äldre även övernattningar.

Ja det var lite, skriv om du tycker det låter vettigt
Kram Jenny
Svara
Användare

Svar: Svar: Spermadonator/medförälder här!

Hejsan jag är en singelmamma på 32 som gärna skulle vilja ha ännu en liten bebis, jag är väldigt barnkär som du kanske förstår men jag är för närvarande inte intresserad av att ha någon partner.
Min yngsta son kom till genom spermadonation..

Jag skulle helst se att jag har hela vårdnaden men vill du så kan vi säkert ordna träffar och när barnet är äldre även övernattningar.

Ja det var lite, skriv om du tycker det låter vettigt
Kram Jenny
Hej Jenny!
Kul att du skrev, du har fått ett meddelande!
Hoppas vi hörs vidare.
Kram Nicklas Martini
Svara