Ny Användare

Någon som vet?

Mår så dåligt just nu. Har varit deprimerad å haft ångest sen 2008. Men nu har det hänt nåt som gör att jag mår uselt. Känner att jag inte är värd någonting :(
 Svara
Ny Användare

Reply To: Någon som vet?

Tips på vad jag ska göra. Vad gör ni för å komma på bättre tankar?
Svara
Ny Användare

Jag tror att det är bra att du vänt dig hit och tagit kontakt. Jag förstår hur jobbigt det kan vara vissa dagar och det viktigaste tipset jag kan ge dig är att inte tro så mycket på dina känslor. Har du vänner du kan prata med? Eller umgås med? När man vill umgås som allra minst behöver man det allra mest. Så enkelt är det. Du är inte ensam. Smärtan kommer inte att sitta i för evigt. Snart kommer det att kännas lättare att andas och viljan kommer att komma upp. Försök att yttra hur du känner och ta kontakt med människor du litar på.
Svara
Ny Användare

Problemet e ju att man inte vill vara så tjatig. De flesta vet hur dåligt jag mår men tror inte dom kan förstå helt iaf. Jag vet att det kommer att kännas bättre men när det är som jobbigast känns allt bara svart. Jag måste bara hitta något jag tycker är kul å fokusera på det. Tack för att du svarade
Svara
Ny Användare

Ja, ibland känns det som att ha lite mål brukar hjälpa. ialf för mig. då får saker o ting en mening om man vill uppnå ngt eller vet vad man ska.. annars kanske d e bra o få hjälp typ medicin eller terapi eller något men det kanske du redan får antar jag?
Svara